Contact

 

complaint-management-940x600

VelPitar a solicitat un instrument eficient de management al reclamațiilor, care presupune monitoriozarea, analiza și răspunsul prompt al cererilor primite.

Specialiștii noștri au dezvoltat o aplicație automată și intuitivă de management al reclamațiilor, care le permite operatorilor customer service să preia reclamațiile și să le asigneze departamentelor corespunzătoare, să țină o evidență clară și structurată a răspunsurilor oferite cererilor și să ofere un feed-back final solicitărilor.

Reclamațiile introduse în sistem de către operatori sunt în mod automat planificate și alocate sucursalelor corespunzătoare și se generează automat un reminder către persoanele implicate din departamente, pentru a oferi un răspuns intermediar la reclamațiile primite.

Aplicația trimite în mod automat notificări și remindere, accelerând procesul de răspuns pentru reclamații și determinând astfel închiderea eficientă a acestora.

La o săptămână după ce reclamația se închide din sistem, ca urmare a soluționării acesteia, operatorul apelează reclamantul pentru a verifica dacă problema comunicată de acesta inițial a fost soluționată în mod eficient de către departamentul răspunzător. Operatorul prezintă reclamantului un feed-back complet al soluției oferite de companie și colectează feed-backul final al persoanei care a depus inițial reclamația.

În dezvoltarea aplicației de management al reclamațiilor, am folosit entități clasice ale aplicației Microsoft Dynamics CRM, pentru a oferi sistemului aplicabilitate crescută, personalizare și o gestionare intuitivă de către toți membri echipelor implicate în procesul de management, analiză și răspuns pentru reclamațiile realizate in sistem.